2014. május 24.

Kiera Cass - Az Elit (A Párválasztó #2)

Kiera Cass A Párválasztó című trilógiájának első kötete magasra tette a lécet, amit sajnos a következő rész, Az Elit nem is tudott megugrani.
 
A történet nagyjából ott folytatódik, ahol az előző rész véget ért: a harmincöt lányból már csak hat maradt, azaz Az Elit. America egyre közelebb kerül Maxonhoz, de eközben az Aspen iránt érzett érzelmeit sem tudja feledni. A lány nem tudja eldönteni, hogy melyiküket válassza, ugyanis hiába szereti meg a herceget egyre jobban, a hercegnéi cím nagyon távol áll tőle. A döntését a palotára és az ott lakókra veszélyt jelentő támadások, és a vetélytársai és közte kialakuló feszültség sem könnyíti meg.
Amennyire értelmes lánynak véltem az első rész során America Singert, annyira is csalódtam benne. Már a könyv legelején megtudjuk az egész második rész (sőt, még talán a befejező kötet cselekményéről is lehet egy tippünk) tartalmát. Innentől kezdve folyamatosan America kínlódása olvasható, a két fiú között „pattog”. A százhuszonnyolcadik „a szemében látszott a megkönnyebbülés” után pedig tényleg elegem lett az állandó ismételgetésekből.
A monoton történetet egy-két dráma tarkítja, majd elérkezik egy olyan fordulat, amiről azt hittem, hogy az egész unalmas storyline-t megmenti, ám ehelyett egy kiszámítható befejezést kapunk.
Az Elittel messze nem vagyok megelégedve, az egész tartalmát bele lehetett volna sűríteni 4 fejezetbe, de mégis el lett nyújtva több, mint háromszáz oldal hosszúságúra. Ennek ellenére nem adtam fel a reményt, hiszen a befejező regény nagyon jónak ígérkezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése