2015. szeptember 13.

A szomszéd fiú (2015)



Nagyjából ezer éve meg akartam nézni ezt a filmet, méghozzá leginkább azért, mert a Step up 4-ből ismert Ryan Guzman játssza az egyik főszerepet. Nos, nem teljesen erre számítottam...

Adatok: 
 
·        Cím: A szomszéd fiú

·        Eredeti cím: The Boy Next Door

·        Színészek: Jennifer Lopez, Ryan Guzman, John Corbett, Ian Nelson, Kristin Chenoweth

·        Műfaj: (erotikus) thriller

·        Fogadtatás, díjak: nagyrészt negatív kritikák, tízszeres bevétel


Rövid tartalom: Claire válni akar hűtlen férjétől, de mégsem tudja komolyan elhatározni magát. Ebben segít a szomszédba nemrég beköltözött végzős Noah (aki mellesleg Claire-nek tanítványa, a fiának, Kevinnek pedig egyetlen barátja lesz), nem rejti véka alá a csinos tanárnő iránt érzett vonzalmát. Elég egy kicsivel több bor a kelleténél, és a baj megtörténik; Claire is enged a vágyának. Csakhogy Noah komoly titkokat rejt, veszélyt jelentve ezzel Claire családjára, munkájára és egész életére...


Pozitívumok: Nagyon tetszett a képi világ, a kertvárosi élet, annak tipikus hangulata; de leginkább Ryan Guzman játékával vagyok megelégedve. Meglepett, hogy ennyire jó! Emellett nagyon bejöttek az óriási és sokkoló meglepetések (főleg a film vége felé).


Negatívumok: Kell gyomor A szomszéd fiú-hoz (az utolsó jelenetekről nekem egyértelműen a Végső állomás c. filmsorozat jutott eszembe), illetve Claire viselkedése néha nekem nem volt logikus (főleg amikor fenyegetve érezte magát).


Karakterek: Először is, muszáj megjegyezni, hogy negatív szereplőt én még ennyire nem imádtam; Noah egy nagyon összetett személyiség, érdekes, de egyben ijesztő is. Claire-rel kapcsolatban én csak azt nem értettem, hogy rajta komolyan mindig van szájfény? Mindenesetre Jennifer Lopez még mindig nagyon jó formában van (nem egyszer láthatjuk a film során hiányos öltözetben). Szerettem Kevint és Vicky-t is, utóbbin különösen jókat nevettem.


Kedvenc jelenet(ek): Jennifer Lopez és Ryan Guzman között elég szépen működik a kémia, így közös jeleneteik kifejezetten jók lettek, és hát az a biznyos éjszaka se volt semmi...



A sok negatív vélemény ellenére szerintem nagyon is jól sikerült A szomszéd fiú, egy igazán sokoldalú, fordulatokkal teli film; nekem nagy kedvencem lett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése