2014. október 27.

Kiera Cass - Párválasztó történetek

Bár már vagy ezer éve olvastam Kierra Cass trilógiáját, most, amikor a kezembe került a Párválasztó történetek, azonnal megelevenedett a fejemben majdnem minden America és Maxon történetéből.

Azt hiszem, ebből is látszik, mennyire jól sikerült a regénysorozat – és a legtöbb kiegészítő könyvvel ellentétben nekem ez is tetszett.

A cselekmény közvetlenül a Párválasztó kezdete előtt indult, méghozzá Maxon szemszögéből. Olvashatunk az érzéseiről és a félelmeiről, aztán pedig arról, miket gondol a palotába került lányokról.
Aspen szemszögével folytatjuk, már az Elit tartalmának megfelelően. Láthatjuk, mit érez America iránt, miként figyel fel Lucy-re, és az írónő bemutat egy részletet az egyik lázadásból a palotaőrön keresztül.
Lezárásképp plusz információkat kapunk az utolsó néhány oldalon: kérdezz-felelek Kiera Cass-szal, zenelista, a lányok névsora, családfák...
Mindenképpen el kell mondanom, hogy számomra kissé hamar lett vége a Párválasztó történteknek. Mivel nekem mindig is szimpatikusabb volt Maxon Aspennél, nagyon vártam volna egy herceges részt a méze-mázas, majdnem csöpögős Igaziból is. Tegyük hozzá, a kiegészítő könyv az Elit után jelent meg, még az Igazi előtt.
Összességében örülök ennek a plusz résznek, hiszen sok van ebben az egész Illéá-s történetben, de nekem kicsit kevés volt a Maxon-os rész. Mindenesetre hallottam, jönnek az új részek America lányáról... Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése