2017. augusztus 2.

2015-ös olvasmánylistám

Nem tudom, valahol említettem-e már, de én általános iskolás koromban nagyon nem szerettem olvasni. Ez jócskán a kötelező olvasmányoknak tudható be, no meg annak, hogy olyan könyvek találtak meg, amik egyszerűen nem nekem valóak voltak. Végül az olvasásra a 2013/2014-es tanév legelején kaptam rá, amikor a Csontváros filmadaptációjának promóját nyomatták folyton a tévében. Annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy nekiálltam a regénynek. Aztán az első héten, amikor még nem volt sok házi, gyorsan jött a következő kötet, és így szépen sorban elkezdtem falni a könyveket - a többi meg már történelem...

Korábban már megosztottam, hogy miket olvastam 2016-ban (+ más évek: 2014, 2013), így most visszamenőleg pótolom a listát (több részletben) az ominózus 2013-ig. Vicces, de valamiért egy doksiba gyűjtöttem őket össze kronológiai sorrendben - valószínűleg annyira büszke voltam magamra, hogy végre olvasok, hogy nem akartam, hogy elfeledjek bármit is...

Íme a 2015-ös termés:

  1. Kody Keplinger: The DUFF – A pótkerék
  2. Richelle Mead: Vámpírakadémia
  3. Jókai Mór: Az arany ember
  4. Katie McGarry: Pushing the Limits – Feszülő húr
  5. C. J. Roberts: Captive in the Dark – Fogoly a sötétben
  6. Madách Imre: Az ember tragédiája
  7. Tammara Webber: Easy – Egyszeregy (harmadjára)
  8. Tera Lynn Childs: Forgive My Fins – Hableányok kíméljenek
  9. Shannon Messenger: Vihar szeli ketté
  10. Anton Pavlovics Csehov: Sirály
  11. Stephanie Perkins: Anna és a francia csók
  12. Kristin Gabriel: A farkas és Piroska
  13. Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra
  14. Nalini Singh: Angyalvér
  15. Susan Elizabeth Phillips: Csak Te kellesz!
  16. Heidi McLaughlin: My Unexpected Forever
  17. Rachel Van Dyken: Egyetlen
  18. Sarah Dessen: Egy felejthetetlen év
  19. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
  20. Nalini Singh: Angyalcsók
  21. Nalini Singh: Angyaltánc
  22. Lakatos Levente: Aktus
  23. Tammara Webber: Breakable – Törékeny
  24. Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek
  25. Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen
  26. K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet
  27. J. Lynn: Wait for You – Várok rád
  28. J. R. Ward: Éjsötét szerető
  29. Jennifer Crusie: Fogadj rám
  30. Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere
  31. Tracey Garvis Graves: Kötelék
  32. Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz
  33. Jennifer Crusie: Szerelmes szélhámosok
  34. Radhika Sanghani: Virgin
  35. Janet Evanovich – Lee Goldberg: A nagy zsákmány
  36. Georgia Cates: A fájdalom szépsége
  37. Abigail Gibbs: Vacsora a vámpírral
  38. Szabó Tibor Benjámin: Az első küldetés
  39. C. J. Roberts: Captive in the Dark – Fogoly a sötétben (másodjára)
  40. Colleen Hoover: Ugly Love
  41. Whitney G.: Reasonable Doubt 1.
  42. Laurelin Paige: Fixed on you – Megtalállak még
  43. Laurence Plazenet: Magányos szerelem
  44. Nicolas Barreau: Álmaim asszonya
  45. Susan Ee: Angelfall – Angyalok bukása
  46. Tara Sivec: Csábítások és csemegék
  47. Kosztolányi Dezső: Édes Anna
  48. Katie Ashley: Az ajánlat
  49. Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
  50. Borsa Brown: Az Arab
  51. Lakatos Levente: Szeress jobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése