2015. február 15.

Addicted (2014)

Sajnos mostanában kevés filmet nézek, de az Addicted most nagyon meglepett (pozitívan), és meg is hozta a kedvem a további filmnézéshez.
 
Adatok:
·        Cím: -


·        Eredeti cím: Addicted


·        Színészek: Sharon Leal, Boris Kodjoe, William Levy


·        Műfaj: erotikus thriller


·        Fogadtatás, díjak: meglepő módon nagyrészt negatív kritikák

Rövid tartalom: Zoe-nak mindene megvan, amire csak egy nő vágyhat. Szerető (és szívdöglesztő) férj, édes gyerekek, csodálatos otthon, és álmai munkája. Mégis úgy érzi, valami hiányzik. Talán ezért is kezd viszonyt a híres művésszel, Quinton Canosa-val. De még ez sem elég; Zoe olyan spirálba kerül, ami teljesen tökre teheti az életét. Kiderül, hogy komoly betegsége van, melynek okát a múltban kell keresni...
 
Pozitívumok: Akárki akármit mond, bármennyire is lehet fontos üzenete egy nyomornegyedben játszódónak, az ember igenis szívesebben, nagyobb kedvvel néz végig egy jó körülményeket bemutató filmet. Az Addicted márpedig gyönyörű látványvilágot tár elénk, és itt nem csak az idilli otthonra kell gondolni. Nagyon tetszett az is, hogy Dr. Spencer (pszichoterapeuta) és Zoe beszélgetései vezetik föl a cselekményt – amiben volt izgalmas, de meghökkentő jelenet is.

Negatívumok: Nem igazán értettem, hogy a Vámpírnaplókból ismert Kat Graham karaktere mit akarna csinálni a filmben (kicsit feleslegesnek éreztem), de ezen kívül tényleg nem találtam semmi kivetnivalót, annyira elragadtak az események.
 
Karakterek: Egyetlen szereplőt sem éreztem kifejezetten negatív figurának, illetve mindet nagyon jól alakították a színészek. William Levy-nek pedig nagyon örültem, hiszen őt még csak a latin-amerikai szappanoperákban láttam, itt viszont tényleg bebizonyította, hogy igenis jó színész.

Kedvenc jelenet(ek): Nagyon sokat ki tudnék emelni. Szerettem Zoe és Quinton első találkozását; a férj (Jason) összes jelenetét; azt is, amikor Zoe le akar zárni mindent, és egyszerre akar beszélni a szeretőivel (bár inkább ennek a résznek a következményét: izgi!); valamint azt a bizonyos utcás+autós jelenetet, amikor majd’ kiugrott a szívem.


Abszolúte pozitívan csalódtam az Addicted-ben: biztos, hogy meg fogom még nézni, nagy kedvenc lett. Tényleg érdemes megnézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése