2014. július 15.

Cora Carmack - Szakítópróba

A fülszöveg és a cím alapján másra számítottam. És őszintén szólva csalódtam is a Szakítópróbában.

Izgalmasabb, érdekesebb, viccesebb, romantikusabb cselekményt vártam, ehelyett egy még sablonosnak sem nevezhető történetet olvastam.
Maga a könyv ugye arról szól, hogy a huszonkét éves Bliss Edwards mindenáron szeretné végre elveszíteni a szüzességét. Találkozik is egy imádnivaló brit sráccal, csakhogy (színész létére!) beijed, és faképnél hagyja a „jelöltet” a saját házában(!)... és ekkor Bliss még nem is tudja, hogy az a bizonyos brit srác az új tanára...
Számomra a legnagyobb problémát az jelentette, hogy Cora Carmack írónő ötvözni próbálta a romantikát, az egyetemi életet, és magát a „szüzesség elvesztése”-szálat, csakhogy egyik sem lett rendesen kidolgozva. Ha ez pedig nem lenne elég, a regény rengeteg, teljesen fölösleges jelenettel lett teletömve, amik nemhogy előrébb viszik a történetet, hanem hátráltatják (gondolom csak azért, hogy meglegyen a kötelező oldalszám)... Olyannyira, hogy az a „mindenáron el akarom veszíteni”-rész sem jön el egyhamar...
 
Mindenesetre egyszer elolvastam, elég is volt. Nem bántam meg (száz százalékig), de az azért jelent valamit, hogy a legjobban annak örültem, hogy rövid a könyv, és nem vett el túl sokat az életemből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése