2015. január 16.

Szerelmünk lapjai (2004)

Az ismerőseim ódákat zengtek a Szerelmünk lapjairól, így reményekkel tele kezdtem el én is ezt a filmet. Hát, kár volt.
 
Adatok:
·        Cím: Szerelmünk lapjai

·        Eredeti cím: The Notebook

·        Színészek: Ryan Gosling, Rachel McAdams

·        Műfaj: romantikus dráma

·        Fogadtatás, díjak: hatalmas siker, de vegyes kritikák
 
Rövid tartalom: Egy idősek otthonába egy férfi jár be felolvasni egy szenilis hölgynek. Az új történet két fiatal, Allie és Noah szerelmének megpróbáltatásairól. Míg a fiú szegény, addig a lány gazdag, így Allie szülei miatt eleve halálra van ítélve a kapcsolatuk. A szerelmesek viszont elhatározzák, hogy nem adják föl, ám hamar kiderül, hogy ez nem is olyan egyszerű...
 
Pozitívumok: Mivel nem tetszett film, olyan elvetemült pozitívumokkal tudok szolgálni, mint az, hogy Ryan Goslingnak gyönyörű keze van (igen, ezzel foglalkoztam filmnézés közben). Viccet félretéve; a színészekkel természetesen semmi gond nem volt (James Marsdennek kifejezetten örültem), illetve a történet alapötlete is jó – bár ez már a regényváltozat érdeme.
 
Negatívumok: Három-négy megható jelenet kivételével végiguntam az egész Szerelmünk lapjait; olyan apróságok kötöttek le, mint Gosling és a keze.
 
Karakterek: Számomra teljesen neutrálisak voltak a főszereplők – na, jó, Noah-t egészen szerettem. Allie vihogásától viszont már a falra másztam.
 
Kedvenc jelenet(ek): Amikor vége lett a filmnek? Oké, ennyire vészes azért nem volt. Talán az a rész tetszett a legjobban, amikor az idős bácsi és a néni együtt vacsoráznak. Az tényleg ütős volt.
 
 
Alig tudok valamit írni erről a filmről. Ahhoz képest, hogy felkészültem egy százas zsepi elfogyasztására, tényleg borzasztóan untam. Ennyit erről.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése