2015. augusztus 22.

Az internátus - A 4. évad (fogjuk rá)



Az Internátus sorozatot az izgalmas történetvezetéséről és meglepő fordulatairól ismertem, de valami megváltozott. Vagy én, vagy a sorozat.


Miután megpróbáltam kicsit feleleveníteni (egyébként sikertelenül) a korábban történteket, nekiültem a 4. évadnak. 

A már-már parádés María-Fermín párost még mindig imádom, hasonlóan Julia és Iván civakodásait. Héctor is abszolúte pozitív figura, egy kicsit nyálas, de hihetetlenül jó tanár/pedagógus. Mellesleg a fiatalkori énjét alakító színész nagyon jól játszik. Kedvelem még Miguelt, aki folyamatosan szívatja a két kislányt – akiket egyébként hihetetlenül utálok; sokkal jobb lenne az Internátus nélkülük. Ami valójában új színt visz a karakterek közé, az Martín és a fia, Lucas. Egyébként a fickót a rendőrség is keresi... Ja, és természetesen ne menjünk el a „gonoszok” mellett, akik táborát egyre több ember erősíti...

A vicces jelenetek szerencsére maradtak, ahogy az egyre kuszább történetszálak; emellett Fermín múltja is egyre érdekesebbé válik. Összességében egyre több kérdés vetült fel bennem és nagyon nem úgy tűnt, mintha közelebb kerülnénk a megoldáshoz – amit amúgy már eléggé vártam.

Mindennek ellenére egyszer csak azt vettem észre, hogy a sorozat nézése közben mást is csinálok. Kevésbé tűntek izgalmasnak az epizódok, elvesztettem a lelkesedésemet. Keserűbb lett a szájízem, nehezebben emésztettem meg a „véletlen egybeeséseket”.

Egyszerűen elmúlt a varázs, meguntam, úgyhogy az ötödik rész elején fogtam magam és bezártam az ablakot. Azóta sem nyitottam meg újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése